sábado, 28 de noviembre de 2009

Vila de Gracia avance final

Jerez se lleva el torneo tras entablar con Lorenzo que intentó forzar una posición cerrada sin éxito. Rosich sube al segundo peldaño tras entablar tambíén con Obon y Muñoz completa el podio tras vencer a Marques.
Los desempates son por este orden: Progresivo, Buchoz brasileño, número de victorias y Buchoz según sorteo notariado por video. http://www.youtube.com/watch?v=C5y2PWJJjr4   Mañana más.

Nuria Carramiñana cede su imagen sin problemas. Al boli no le he podido preguntar.

2 comentarios:

  1. ja saps que mentre no sigui per criticarme mai tinc problemes en apareixer en fotografies i menys venin dalgu com sou els de l'Agustí.

    (el que crec q la meva cocacola no estava dacord en apareixer a la fotografia, ho sento pero esque trobo molt fort el que em vares explicar jajajajaja)

    agrairia al sr. que va pactar taules a la ultima partida amb un company seu de club que em passes la fotografia aqui penjada ja que fa temps que no en tinc cap jugan a escacs.

    intentare passarme algun dilluns per l'Agustí, no us asseguro ni quin ni res perque no ho se.

    una abraçada, Núria Carramiñana

    ResponderEliminar
  2. Graciès Nuria per el comentari, serás benvinguda al Club. Si amb dones una adressa de email te la enviaré amb molt de gust. També t´enviaré copia de la partida amb el analisis del amic Fritz que diu 0.01 al final.
    Un Petó.

    ResponderEliminar